Cand am inceput sa lucrez in PR visam ca intr-o zi o sa fac comunicare pentru branduri celebre de parfumuri, creme, produse de make up. Inca nu au intrat zilele in sac, insa pana acum drumul meu in comunicare a mers catre alte zone din industrie. Poate totusi nimic nu este intamplator si cine stie, la un moment dat visul meu se va adeveri.

Recunosc, imi place mult zona de beauty si ma atrage tot ce tine de make-up, hair style, tehnici de infrumusetare sau zona de stilistica vestimentara. Nu am ajuns sa studiez nimic din toate acestea, desi ma tenteaza sa fac niste cursuri, dar cum nu am gasit ragaz, momentan imi place sa experimentez.

Epilogo Photography

Asa ca, de cate ori trebuie sa cumpar cate un cadou, cel mai des intru si la Sephora. Bine, daca as putea, mi-ar placea sa merg in aeroport in magazinele Best Value. As putea sta acolo o zi intreaga sa miros, sa testez, sa ma uit la tot ce au expus sau este de vanzare. Cum miroase acolo… Woa…

Dar sa revenim. Asadar nu doar caut idei de cadouri, dar profit si intreb si de produsele care imi atrag atentia. Stii ce-mi place cel mai mult aici?

Masuta cu ustensile de make-up care este la dispozitia clientilor, daca acestia doresc sa testeze anumite produse. Tot aici au si servetele umede sau produse pentru demachiere ca sa nu pleci cu urme de fard, ruj pe maini dupa de ai incercat nuante, texturi.

De asemenea, poti sa programezi o sedinta de testare a produselor si te alegi cu un make-up, inveti tehnici de aplicare si vezi cum rezista produsele dorite/ recomandate pe tenul tau. In plus, apreciez ca daca esti nesigur, consultantii iti ofera mostre/ testere de parfum, crema si pot experimenta in tihna in ce masura mi se potrivesc.

Apreciez mult ca nu au o politica agresiva de vanzare a produselor, ci de consiliere.

Vin in sprijinul tau, nu te sufoca de cum pui piciorul in

magazin si nici nu afiseaza acea dezamagire daca nu achizitionezi nimic imediat, dar se bucura in mod evident cand  ai revenit.

Cred ca intelegi sentimentul, nu-i asa? Tu ce experiente ai pana acum in astfel de magazine?

 

######

Acesta nu este un material publicitar, ci experienta mea de consumator. Pentru colaborari, parteneriate sau consultanta in comunicare strategica ma gasiti la diana.gamulescu@gmail.com sau la Asociatia Prematurilor